Vacature Medewerker Service Teams
Wil jij een directe rol spelen in het ondersteunen van onze actievoerders en bijdragen aan de strijd tegen kinderkanker? Heb je een talent voor structuur en communicatie? En zie je kansen om betrokkenheid en klanttevredenheid naar een nog hoger niveau te tillen? Dan is dit jouw kans om impact te maken!
![Purple paint brush](/_next/image?url=%2Fshapes%2Fpurple-paint-brush.png&w=1536&q=75)
![](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fcontent.kika.dove.ef2.builders%2Fuploads%2Fi_Stock_492540616_a1a7af5b5c.jpg&w=1536&q=75)
Bij KiKa zijn actievoerders en donateurs de ruggengraat van onze missie: het vergroten van de kans op genezing van kinderkanker. Als Medewerker Service Teams (32-36 uur) ben jij hét aanspreekpunt voor onze actievoerders en werk je samen met een super klantgericht team. Je zorgt ervoor dat elk contactmoment met actievoerders en donateurs onvergetelijk is en dat processen in het Service Team achter de schermen perfect op rolletjes lopen. Klinkt dit als jouw uitdaging? Lees snel verder!
Wat ga je doen?
In jouw rol als Medewerker Service Teams ben je de verbindende schakel tussen KiKa, onze actievoerders en interne teams. Samen met je collega’s uit het Service Team zorg je ervoor dat vragen, acties en ideeën van actievoerders en donateurs snel en persoonlijk worden opgevolgd. Jij werkt samen in een team van 7 collega’s in het Service Team en werkt nauw samen met een gepassioneerd team uit andere afdelingen dat net als jij staat voor onze missie. Dit is wat je gaat doen:
- Persoonlijk contact met actievoerders: Jij en je team informeren actievoerders enthousiast over het werk van KiKa, denken mee over hun acties en bieden ondersteuning waar nodig. Of het nu gaat om advies over inzamelingsacties of praktische vragen, jij weet actievoerders te motiveren en begeleiden. Alle binnenkomende vragen via e-mail en telefoon beantwoord jij snel en enthousiast. Daar zijn we bij KiKa goed in, want we zijn al meerdere jaren uitgeroepen tot het meest klantvriendelijke Goede Doel van Nederland!
- CRM-beheer en overzicht: Met een gestructureerde aanpak zorg jij ervoor dat alle acties en initiatieven overzichtelijk worden vastgelegd in ons CRM-systeem (ervaring met Salesforce? Top!). Hierdoor blijven contactmomenten persoonlijk en kan iedereen binnen KiKa naadloos inspelen op wat er speelt.
- Plannen en organiseren: Je analyseert processen en implementeert verbeteringen die zorgen voor een nóg betere klantbeleving. Je werkt mee aan de voorbereiding van grotere evenementen door op tijd ondersteunende werkzaamheden te verrichten. Je zorgt voor de verwerking van opzeggingen van donateurschap en loterijspelers indien deze per telefoon of mail hebben opgezegd. Klachten worden geregistreerd en op een juiste manier geanalyseerd en opgevolgd.
Wie ben jij?
Jij blinkt uit in uitstekende dienstverlening en het oplossen van allerlei praktische vraagstukken. De kaders waarbinnen de werkzaamheden worden uitgevoerd zijn gegeven. Je realiseert resultaten door samenwerken en door gebruik te maken van communicatieve- en organisatorische vaardigheden.
Je hebt oog voor detail en denkt oplossingsgericht. Herken jij jezelf in onderstaande punten?
- Je hebt een MBO+ opleiding gevolgd met al wat relevante werkervaring.
- Je hebt een klantgerichte houding waarbij de focus ligt op het bieden van de best mogelijke ondersteuning aan actievoerders, zowel per telefoon, email als per brief.
- Je hebt het vermogen om een warme en persoonlijke connectie te maken met actievoerders, zodat zij zich gehoord en gesteund voelen.
- Je zorgt voor een correcte verwerking van informatie en je legt communicatie zorgvuldig vast in het CRM systeem, zodat opvolging altijd persoonlijk en op maat kan zijn.
- Je voert operationele, ondersteunende en organiserende werkzaamheden uit volgens procedures.
- Je houdt van overzicht en structuur, maar kunt flexibel schakelen bij onverwachte situaties.
- Je bent sterk in procesmatig werken, analyseert verbeterkansen en legt deze helder vast in procesbeschrijvingen.
- Je werkt samen aan een goede werksfeer waarin het team optimaal functioneert en draagt bij aan een cultuur van samenwerking en klantgerichtheid.
Wat bieden wij?
Bij KiKa krijg je meer dan een baan: je wordt onderdeel van een belangrijke missie. Een werkplek waar jouw inzet dus écht het verschil maakt.
- Een veelzijdige functie waarin jouw werk direct bijdraagt aan het bestrijden van kinderkanker.
- Een professionele en warme werkomgeving met 27 gedreven collega's die samen staan voor een belangrijk doel.
- Een passend salaris, afhankelijk van je ervaring. Wij werken hierbij met een transparant beloningssysteem.
- Een hybride werkmodel: maximaal één dag per week thuiswerken, de rest gezellig op ons kantoor.
- Volop ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, inclusief trainingen.
- Dagelijks een heerlijke gratis lunch met collega's én regelmatig leuke uitjes en borrels.
Ben jij klaar om jouw talent en energie in te zetten voor een betere toekomst voor kinderen met kanker? Stuur je CV en motivatie naar personeelszaken@kika.nl. Voor vragen over de vacature kun je natuurlijk ook contact opnemen. Wij kijken uit naar jouw ideeën en positieve energie!
Meer lezen
![Purple paint brush](/_next/image?url=%2Fshapes%2Fpurple-paint-brush.png&w=640&q=75)
![Purple paint brush](/_next/image?url=%2Fshapes%2Forange-paint-brush.png&w=640&q=75)