KiKa is maatschappelijk partner van Go Ahead Eagles

De komende drie seizoenen is KiKa (Stichting Kinderen Kankervrij) de maatschappelijke partner van Go Ahead Eagles. Op zondag 3 november heeft aanvoerder Mats Deijl voor het eerst het KiKa-logo gedragen op de aanvoerdersband tijdens de wedstrijd. Hij blijft dit de komende drie seizoenen doen. Daarnaast gaat Go Ahead Eagles zich de komende jaren actief inzetten om de zichtbaarheid van KiKa te vergroten en geld inzamelen door het organiseren van acties en evenementen.

Purple paint brush

Marijke Roskam manager zakelijke markt bij KiKa is trots en blij: “We zijn ontzettend trots en vereerd dat Go Ahead Eagles ons de komende seizoenen op deze manier steunt. Deze zichtbaarheid stelt ons in staat om nog meer mensen te mobiliseren in de strijd tegen kinderkanker. Elke drie dagen sterft een kind in Nederland aan kanker en dat mág gewoon niet. Samen gaan we voor ons ultieme doel: ieder kind kankervrij.”

Jan Willem van Dop, algemeen directeur van Go Ahead Eagles, benadrukt het belang van deze samenwerking: “Als club vinden we het belangrijk om maatschappelijke verantwoordelijkheid te nemen. Het feit dat KiKa de komende drie seizoenen op onze aanvoerdersband staat, sluit naadloos aan bij onze betrokkenheid bij de samenleving.”

Purple paint brush
20 december 2024

KiKa Korte Broek levert ruim €1 miljoen op voor onderzoek naar kinderkanker

De KiKa Korte Broek actie brengt €1 miljoen op. Duizenden Nederlanders trekken een korte broek aan om aandacht te vragen voor kinderen met kanker.

Lees meer
9 december 2024

Radio Veronica en KiKa Korte Broek slaan de handen ineen

Samen met Radio Veronica gaat KiKa aandacht vragen voor de KiKa Kortre Broek campagne. Lees meer op in het nieuwsbericht.

Lees meer
8 december 2024

KiKa denkt aan kinderen die zijn overleden aan kinderkanker

Op Wereldlichtjesdag denken we aan kinderen die zijn overleden. Lees meer.

Lees meer
15 november 2024

KiKa wint Bronzen Effie Award voor effectieve merkcampagne ‘Laat kinderdromen uitkomen’

KiKa wint Bronzen Effie Award voor effectieve merkcampagne ‘Laat kinderdromen uitkomen’

Lees meer
Purple paint brush

We willen je graag op de hoogte houden over wat er met jouw donatie gebeurt.

Meld je aanvoor de nieuwsbrief (opent in een nieuw venster)
Voor alle kinderen die we moeten missen Bied een lichtpuntje